top of page

Ved køb på Husted Restauranter accepterer du nedenstående generelle betingelser:

 

Bestilling og levering
Billetter købes og forudbetaling betales online via restaurantens hjemmeside. Ved bestilling angiver du dit navn, e-mailadresse og kortoplysninger. Når betalingen er gennemført, fremsendes billetten og informationen pr. e-mail til den e-mailadresse, som du har angivet i forbindelse med bestilling.

 

Priser og gebyrer
Hvis intet andet er angivet, er priserne inklusive moms. De oplyste priser på billetterne inkluderer ikke evt. kortgebyr.

 

Betaling
Forudbetaling af arrangementer og betaling af billetter sker ved bestilling med betalingskort eller Mobilpay. Betalingen trækkes straks på dit betalingskort, når du har gennemført din bestilling. Følgende kort kan anvendes: Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB.

I 2021 trådte der et nyt EU-krav for onlinehandel i kraft. Det betyder, at man skal godkende betalinger på nettet med enten MitID eller en sms-kode også kaldet to-faktor-godkendelse. Dette for at give dig en større sikkerhed og identifikation ved online betalinger. Hvis du har problemer med at få tilsendt koder eller godkende med dit MitID, skal du kontakte NETS eller din bank.

 

Betalingskortgebyr
Betalingskort pålægges gebyr hvis muligt

 

Fortrydelsesret
I henhold til "Lov om forbrugeraftaler § 18 stk. 2, nr. 12" er køb af billetter ikke omfattet fortrydelsesretten, og billetten kan derfor ikke refunderes medmindre arrangementet ikke gennemføres. Du kan altså ikke få pengene retur eller ændre dine købte billetter.
 

Aflysning grundet lovpligtige retningslinjer
Aflyses arrangementer på baggrund af officielle danske lovpligtige retningslinjer, som skal efterleves, refunderes det fulde beløb tilbage til dit betalingskort, hvorefter du vil få besked pr. mail.

Hvis du er forhindret i at deltage i et arrangement grundet udenlandske restriktioner, afgør den ansvarlige arrangør, om din betaling skal refunderes. Hvis du er interesseret i mere information, før du køber dine billetter, bedes du kontakte den specifikke restaurant direkte. 
 
Har du flere spørgsmål til afviklingen af en given event, bedes du venligst tage fat i restauranten direkte. 
 
Der refunderes ikke ved sygdom eller ved frygt for smitte - medmindre det er aftalt med restauranten.

Refundering ved manglende gennemførelse af arrangement
Købte billetter refunderes kun til billetkøberen og kun i tilfælde af aflysning. Gebyrer refunderes ikke. Hvis et arrangement aflyses, informeres billetkøberen direkte og refunderingen sker ved tilbageførsel til et ønsket kontonummer. Refundering sker senest 10 arbejdsdage efter Husted Restauranter officielt har aflyst arrangementet.

 

Ansvarsbegrænsning og forbehold
Husted Restauranter tager forbehold for eventuelle skrive- og/eller trykfejl på vores hjemmesider

Eventuelle reklamationer eller erstatningskrav skal rettes mod Husted Restauranter.

  • Husted Gruppen

  • Bådehavnsgade 42A

  • 2450 KBH SV

  • CVR. 26611547

 

Ændring af betingelser
Husted Restauranter har til enhver tid ret til at ændre disse betingelser. De gældende betingelser fremgår altid af hjemmesiden
 

bottom of page